آموزش remote desktop
تاريخ : پنج شنبه 5 دی 1392 | 15:42 | نویسنده : sara

 

در این فیلم آموزشی کوتاه آموزش remote desktop را برای شما آماده کرده ایم در این فیلم  یاد میگیریم که چگونه از یک سیستم به شکل ریموت به سیستم دیگر وصل شویم. remote desktop به طور پیشفرض فعال نیست و برای فعال کردن آن باید تنظیماتی را انجام داد.

ریموت وصل شدن به معنی از راه دور وصل شدن می باشد. remote desktop یکی از قابلیت های وصل شدن از راه دور است که مایکروسافت برای سیستم های خود بوجود آورده است.

آموزش remote desktop

آموزش remote desktop

مزیت remote desktop

مزیت remote desktop در این است که برای ایجاد تنظیمات روی یک سیستم دیگر لازم نیست حتما پای آن سیستم حضور داشته باشید کافی است تنظیماتی را انجام دهید و همچنین با سیستم مورد نظر در یک شبکه قرار داشته باشید.

 

دقت کنید که سرویس remote desktop در فایروال سیستم ها بسته نشده باشند. وقتی به بخش فایروال می روید در قسمت allow a program  or feature می توانید در صورتی که سرویس ریموت بسته است آن را باز کنید.

و در نهات در سیستمی که پذیرنده ریموت است روی my computer کلیک راست کنید و propertise را انتخاب کنید و سپس وارد قسمت ریموت شوید و اجازه ریموت وصل شدن به این سیستم را بدهید.  دقت کنید که سیستمی که پذیرنده  ریموت است حتما باید یک نام کاربری به همراه پسورد داشته باشد تا شخصی که قصد وصل شدن به سیستم را دارد از این نام کاربری به همراه پسورد استفاده کند.

برای دانلود این فیلم آموزشی از سایت آپارات  روی لینک زیر کلیک کنید

www.aparat.com/v/8FvhW



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: آموزش remote desktop,